Uitbreiding personeel helpdesk

Nieuw personeel op de helpdesk van ons bedrijf. Door enorme toename klanten Dictation Anwyhere producten. Dicteren op smartphone. Met en zonder spraakherkenning.

 

Steeds meer klanten kiezen voor het gemak van dicteren op de smartphone en spraakherkenning via de cloud. 

 

Dictation Anywhere is een Saas oplossing. Saas is Software as a Service. Of te wel, je huurt de software.

Dictation Anywhere is meer dan alleen Saas, ze is een totaal oplossing met alle producten die nodig zijn om snel, accuraat te werken. Training en helpdesk en altijd de nieuwste software.

Wie zijn deze helpdesk medewerkers?

Hier legt Richard legt Colette uit welke instellingen op de smartphone kunnen worden ingesteld. De app is per persoon in te richten. Welke taal, hoe te versturen, prioriteit, account, wifi, dataroaming..ieder heeft eigen wensen. Bij grotere bedrijven worden deze instellingen centraal geregeld.

 

Centraal regelen van de instellingen is zeker nodig wanneer speciale boxen worden gebruikt om meerdere apps tegelijk te beschermen tegen diefstal en verlies. Een voorbeeld van een dergelijke oplossing is MobileIron.

Dictation Anywhere draait in een MobileIron services van Citrix.

 

De helpdesk van Dictation Anywhere wordt door meerdere medewerkers bemand. Reactietijd is kort en u wordt professioneel geholpen.